Wychodząc więc naprzeciw tym oczekiwaniom prezentujemy w tym miejscu przykładowe rozwiązania oferowane przez IP Center Sp. z o. o.: Kliknij, aby zobaczyć przykładowy schemat!
Ginące połączenia Klientów - "Posiadam dwa biura w obrębie mojej firmy. Bardzo często, gdy Klient próbuje się dodzwonić do jednego z nich nie udaje mu się to ponieważ wszystkie linie są zajęte. W takiej sytuacji, gdyby dodzwonił się do drugiego biura jego sprawa prawdopodobnie mogłaby zostać załatwiona."
IP Center Sp. z o. o. oferuje Waszej firmie taką możliwość. Wasza firma otrzyma jeden główny numer, który będzie aktywy w każdym z Państwa biur. Rozwiązanie to pozwoli maksymalnie zwiększyć szanse połączenia się klienta z Państwa biurem.
Profesjonalne Call Centre - "Chciałbym aby moi klienci mieli dostęp do profesjonalnego Call Centre oraz aby mogli dodzwonić się z konkretnymi sprawami do odpowiednich osób. Posiadam personel ale nie chcę ponosić kosztów związanych z tworzeniem dużego Call Centre."
Zamawiając oferowaną przez IP Center Sp. z o. o. usługę "Business Hosted Contact Centre" Wasza firma poniesie jedynie jednorazowe koszty związane z zaprogramowywaniem tylko tych opcji usługi, które będą dostosowane do Waszych indywidualnych potrzeb.
Praca domowa - "Chciałbym mieć możliwość załatwiania różnych spraw związanych z pracą będąc w domu, ale potrzebuję do tego stałego kontaktu z biurem."
Zwiększenie produktywności pracy domowej z IP Center Sp. z o. o. polega na tym, że Wasi pracownicy domowi będą mogli logować się do telefonów systemowych. W ten sposób będą mogli tworzyć "wirtualne" Call Centre, dzięki czemu staną się bardziej elastyczni.
Bezpłatne rozmowy wewnętrzne - "Chciałbym mieć możliwość dzwonienia pomiędzy wszystkimi moimi biurami bez ponoszenia dodatkowych kosztów."
Dzięki usłudze oferowanej przez IP Center Sp. z o. o. wewnętrzne rozmowy pomiędzy Waszymi biurami oraz pracownikami, zarówno stacjonarnymi jak i mobilnymi, będą bezpłatne niezależnie od tego, w którym miejscu pracownicy akurat będą się znajdowali.
Bezpieczeństwo przed awarią - "Chciałbym mieć możliwość nieprzerwanego i bezzakłóceniowego dostępu do swojego systemu."
IP Center Sp. z o. o. oferuje Twojej firmie zastępczy system telekomunikacyjny, który zapewni ciągłość pracy Twojego systemu w razie wystąpienia jakiejkolwiek awarii.
Aby dowiedzieć się więcej zadzwoń do Nas pod numer
+48 12 631 95 36 lub wyślij email na adres biuro@ipcenter.pl
+48 12 631 95 36 lub wyślij email na adres biuro@ipcenter.pl